">
Clan "Bad Soldiers" Wolfenstein
Forum O Clanie "Bad Soldiers"/>
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Clan "Bad Soldiers" Wolfenstein Strona Główna
->
POmocniczek
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
O Klanie
----------------
Regulamin Gry i na forum
Klanowicze
Treningi
Mecze Sparingowe i Ligowe
Kolorowy Nick
Ważne Ogłoszenia !
Uwagi Dotyczące Klanu
Skargi Na Klanowiczów
Skład Clanu
Kto jest Leaderm Rekrutatorem itp.
Kto Kim Gra.
Taktyki Klanowe
Rekrutacja
Nick Clanowy
Servery Na Jakich Trenujemy
CZat Klanowiczów
Pochwal się tu swojimi Ośiągnieciam w Et
Nicki w Skype i Nasz Serv w Ts
O Grze
----------------
Postacie w Grze
Bronie
Potrzebne Rzeczy
----------------
Potrzebne Rzeczy do ET
Pomoc
----------------
POmocniczek
Opisy Map
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Dizaster
Wysłany: Czw 16:33, 23 Mar 2006
Temat postu: Skrypty wsumie one nie potrzebne ale Napisze
Hejka mam pare skryptów ściagnolem je ze strony bo sam ich nie uzywam ale je zamieszcze jakby komuś były potrzebne:
Podczas gry możemy wykorzystywać skrypty, aby uprościć niektóre funkcje. Tutaj klika skryptów używanych przez graczy:
Skrypt zmiany nicka
Tworzymy w katalogu etmain plik autoexec.cfg (patrz bindy voice chatu) i dopisujemy w nim linijkę:
exec nick.cfg
Teraz tworzymy plik nick.cfg, a w nim wpisujemy:
//////// skrypt zmiany nicka
bind "x" "vstr nicktoggle"
set nick1 "name ^2nick pierwszy ;set nicktoggle vstr nick2"
set nick2 "name ^3nick drugi ;set nicktoggle vstr nick1"
set nicktoggle "vstr nick1"
//////// skrypt zmiany nicka
Gdzie x to klawisz na którym będzie się zmieniać nick. Teraz po wejściu do gry możemy łatwo zmienić swój nick
Skrypt zmiany klasy
We wspomnianym wcześniej pliku autoexec.cfg dopisujemy linijkę:
exec klasy.cfg
Teraz tworzymy plik klasy.cfg, a w nim wpisujemy:
//////// skrypt zmiany klasy
bind BACKSPACE "vstr select_team"
set allies_binds "bind PGUP vstr b_soldier1; bind PGDN vstr b_soldier2; bind HOME vstr b_medic; bind INS vstr b_enginer; bind END vstr b_fieldops; bind DEL vstr b_covertops"
set axis_binds "bind PGUP vstr r_soldier1; bind PGDN vstr r_soldier2; bind HOME vstr r_medic; bind INS vstr r_enginer; bind END vstr r_fieldops; bind DEL vstr r_covertops"
set select_team vstr allies
set allies "echo ^7Allies^0|^7team; vstr allies_binds; set select_team vstr axis"
set axis "echo ^7Axis^0|^7team; vstr axis_binds; set select_team vstr allies"
/// Allies Klasy
set b_soldier1 vstr bs1
set bs1 "team b 0 5 8;set b_soldier1 vstr bs2;echo ^7Allies Soldier bazooka; say_team ^0class: ^7Soldier with bazooka^0!"
set bs2 "team b 0 35 8;set b_soldier1 vstr bs1;echo ^7Allies Soldier mortar; say_team ^0class: ^7Soldier with mortar^0!" // na czerwono zaznaczyłem tekst, który będzie się pojawiać na chacie po wybraniu tej klasy. Na zielono, tekst który pokaże się na ekranie jako echo. W każdej klasie można te dwa teksty modyfikować.
set b_soldier2 vstr bs3
set bs3 "team b 0 31 8;set b_soldier2 vstr bs4;echo ^7Allies Soldier mg42; say_team ^0class: ^7Sol^7dier with mg42^0!"
set bs4 "team b 0 6 8;set b_soldier2 vstr bs5;echo ^7Allies Soldier miotacz; say_team ^0class: ^7Sol^7dier with miotacz ognia^0!"
set bs5 "team b 0 8 37;set b_soldier2 vstr bs3;echo ^7Allies Soldier thompson; say_team ^0class: ^7Sol^7dier with thompson^0!"
set b_medic "team b 1 8 37;echo ^7Allies Medic thompson; say_team ^0class: ^7Medic with thompson^0!"
set b_enginer vstr be1
set be1 "team b 2 8 37;set b_enginer vstr be2;echo ^7Allies Enginer thompson; say_team ^0class: ^7Enginer with thompson^0!"
set be2 "team b 2 24 37;set b_enginer vstr be1;echo ^7Allies Enginer garand; say_team ^0class: ^7Enginer with garand^0!"
set b_fieldops "team b 3 8 37;echo ^7Allies Fieldops thompson; say_team ^0class: ^7Fieldops with thompson^0!"
set b_covertops vstr bc1
set bc1 "team b 4 25 37;set b_covertops vstr bc2;echo ^7Allies Covertops m1s.garand; say_team ^0class: ^7Covertops with m1s garand^0!"
set bc2 "team b 4 33 37;set b_covertops vstr bc3;echo ^7Allies Covertops fg42; say_team ^0class: ^7Covertops with fg42^0!"
set bc3 "team b 4 10 37;set b_covertops vstr bc1;echo ^7Allies Covertops sten; say_team ^0class: ^7Covertops with sten^0!"
/// Axis Klasy
set r_soldier1 vstr rs1
set rs1 "team r 0 5 3;set r_soldier1 vstr rs2;echo ^7Axis ^7Soldier bazooka; say_team ^0class: ^7Soldier with bazooka^0!"
set rs2 "team r 0 35 3;set r_soldier1 vstr rs1;echo ^7Axis ^7Soldier mortar; say_team ^0class: ^7Soldier with mortar^0!"
set r_soldier2 vstr rs3
set rs3 "team r 0 31 3;set r_soldier2 vstr rs4;echo ^7Axis ^7Soldier mg42; say_team ^0class: ^7Sol^7dier mg42^0!"
set rs4 "team r 0 6 3;set r_soldier2 vstr rs5;echo ^7Axis ^7Soldier miotacz; say_team ^0class: ^7Sol^7dier miotacz ognia^0!"
set rs5 "team r 0 3 38;set r_soldier2 vstr rs3;echo ^7Axis ^7Soldier mp40; say_team ^0class: ^7Sol^7dier mp40^0!"
set r_medic "team r 1 3 38;echo ^7Axis ^7Medic mp40; say_team ^0class: ^7Medic with mp40^0!"
set r_enginer vstr re1
set re1 "team r 2 3 38;set r_enginer vstr re2;echo ^7Axis ^7Enginer mp40; say_team ^0class: ^7Enginer with mp40^0!"
set re2 "team r 2 23 38;set r_enginer vstr re1;echo ^7Axis ^7Enginer k43; say_team ^0class: ^7Enginer with k43^0!"
set r_fieldops "team r 3 3 38;echo ^7Axis ^7Fieldops mp40; say_team ^0class: ^7Fieldops with mp40^0!"
set r_covertops vstr rc1
set rc1 "team r 4 32 38;set r_covertops vstr rc2;echo ^7Axis ^7Covertops k43^0!; say_team ^0class: ^7Covertops with k43^0!"
set rc2 "team r 4 33 38;set r_covertops vstr rc3;echo ^7Axis ^7Covertops fg42^0!; say_team ^0class: ^7Covertops with fg42^0!"
set rc3 "team r 4 10 38;set r_covertops vstr rc1;echo ^7Axis ^7Covertops sten^0!; say_team ^0class: ^7Covertops with sten^0!"
/// Oczywiście skrypt można modyfikować.
//////// skrypt zmiany klasy
Jak używać skryptu? W grze po naciśnięciu BACKSPACE wybieramy drużynę. Następnie jednym z klawiszy (Insert, Delete, Home, End, Page UP, Page Down) wybieramy klasę. Przy czym:
Insert raz: eng + smg
Insert dwa: eng+rifla
Delete raz: covert + snajpa
Delete dwa: covert + fg42
Delete trzy: covert + sten
Home: Field
End: Med
Page Up raz: sold + Bazooka
Page Up dwa: sold + Mortar
Page up raz: sold + moblie mg42
Page up raz: sold + miotacz ognia
Page up raz: sold + smg
NADESŁANE
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin