Autor Wiadomość
Dizaster
PostWysłany: Czw 16:33, 23 Mar 2006    Temat postu: Skrypty wsumie one nie potrzebne ale Napisze

Hejka mam pare skryptów ściagnolem je ze strony bo sam ich nie uzywam ale je zamieszcze jakby komuś były potrzebne:





Podczas gry możemy wykorzystywać skrypty, aby uprościć niektóre funkcje. Tutaj klika skryptów używanych przez graczy:

Skrypt zmiany nicka

Tworzymy w katalogu etmain plik autoexec.cfg (patrz bindy voice chatu) i dopisujemy w nim linijkę:

exec nick.cfg

Teraz tworzymy plik nick.cfg, a w nim wpisujemy:

//////// skrypt zmiany nicka

bind "x" "vstr nicktoggle"
set nick1 "name ^2nick pierwszy ;set nicktoggle vstr nick2"
set nick2 "name ^3nick drugi ;set nicktoggle vstr nick1"
set nicktoggle "vstr nick1"

//////// skrypt zmiany nicka

Gdzie x to klawisz na którym będzie się zmieniać nick. Teraz po wejściu do gry możemy łatwo zmienić swój nick Smile

Skrypt zmiany klasy

We wspomnianym wcześniej pliku autoexec.cfg dopisujemy linijkę:

exec klasy.cfg

Teraz tworzymy plik klasy.cfg, a w nim wpisujemy:

//////// skrypt zmiany klasy

bind BACKSPACE "vstr select_team"

set allies_binds "bind PGUP vstr b_soldier1; bind PGDN vstr b_soldier2; bind HOME vstr b_medic; bind INS vstr b_enginer; bind END vstr b_fieldops; bind DEL vstr b_covertops"

set axis_binds "bind PGUP vstr r_soldier1; bind PGDN vstr r_soldier2; bind HOME vstr r_medic; bind INS vstr r_enginer; bind END vstr r_fieldops; bind DEL vstr r_covertops"

set select_team vstr allies
set allies "echo ^7Allies^0|^7team; vstr allies_binds; set select_team vstr axis"
set axis "echo ^7Axis^0|^7team; vstr axis_binds; set select_team vstr allies"

/// Allies Klasy

set b_soldier1 vstr bs1
set bs1 "team b 0 5 8;set b_soldier1 vstr bs2;echo ^7Allies Soldier bazooka; say_team ^0class: ^7Soldier with bazooka^0!"
set bs2 "team b 0 35 8;set b_soldier1 vstr bs1;echo ^7Allies Soldier mortar; say_team ^0class: ^7Soldier with mortar^0!" // na czerwono zaznaczyłem tekst, który będzie się pojawiać na chacie po wybraniu tej klasy. Na zielono, tekst który pokaże się na ekranie jako echo. W każdej klasie można te dwa teksty modyfikować.

set b_soldier2 vstr bs3
set bs3 "team b 0 31 8;set b_soldier2 vstr bs4;echo ^7Allies Soldier mg42; say_team ^0class: ^7Sol^7dier with mg42^0!"
set bs4 "team b 0 6 8;set b_soldier2 vstr bs5;echo ^7Allies Soldier miotacz; say_team ^0class: ^7Sol^7dier with miotacz ognia^0!"
set bs5 "team b 0 8 37;set b_soldier2 vstr bs3;echo ^7Allies Soldier thompson; say_team ^0class: ^7Sol^7dier with thompson^0!"

set b_medic "team b 1 8 37;echo ^7Allies Medic thompson; say_team ^0class: ^7Medic with thompson^0!"

set b_enginer vstr be1
set be1 "team b 2 8 37;set b_enginer vstr be2;echo ^7Allies Enginer thompson; say_team ^0class: ^7Enginer with thompson^0!"
set be2 "team b 2 24 37;set b_enginer vstr be1;echo ^7Allies Enginer garand; say_team ^0class: ^7Enginer with garand^0!"

set b_fieldops "team b 3 8 37;echo ^7Allies Fieldops thompson; say_team ^0class: ^7Fieldops with thompson^0!"

set b_covertops vstr bc1
set bc1 "team b 4 25 37;set b_covertops vstr bc2;echo ^7Allies Covertops m1s.garand; say_team ^0class: ^7Covertops with m1s garand^0!"
set bc2 "team b 4 33 37;set b_covertops vstr bc3;echo ^7Allies Covertops fg42; say_team ^0class: ^7Covertops with fg42^0!"
set bc3 "team b 4 10 37;set b_covertops vstr bc1;echo ^7Allies Covertops sten; say_team ^0class: ^7Covertops with sten^0!"

/// Axis Klasy

set r_soldier1 vstr rs1
set rs1 "team r 0 5 3;set r_soldier1 vstr rs2;echo ^7Axis ^7Soldier bazooka; say_team ^0class: ^7Soldier with bazooka^0!"
set rs2 "team r 0 35 3;set r_soldier1 vstr rs1;echo ^7Axis ^7Soldier mortar; say_team ^0class: ^7Soldier with mortar^0!"

set r_soldier2 vstr rs3
set rs3 "team r 0 31 3;set r_soldier2 vstr rs4;echo ^7Axis ^7Soldier mg42; say_team ^0class: ^7Sol^7dier mg42^0!"
set rs4 "team r 0 6 3;set r_soldier2 vstr rs5;echo ^7Axis ^7Soldier miotacz; say_team ^0class: ^7Sol^7dier miotacz ognia^0!"
set rs5 "team r 0 3 38;set r_soldier2 vstr rs3;echo ^7Axis ^7Soldier mp40; say_team ^0class: ^7Sol^7dier mp40^0!"

set r_medic "team r 1 3 38;echo ^7Axis ^7Medic mp40; say_team ^0class: ^7Medic with mp40^0!"

set r_enginer vstr re1
set re1 "team r 2 3 38;set r_enginer vstr re2;echo ^7Axis ^7Enginer mp40; say_team ^0class: ^7Enginer with mp40^0!"
set re2 "team r 2 23 38;set r_enginer vstr re1;echo ^7Axis ^7Enginer k43; say_team ^0class: ^7Enginer with k43^0!"

set r_fieldops "team r 3 3 38;echo ^7Axis ^7Fieldops mp40; say_team ^0class: ^7Fieldops with mp40^0!"

set r_covertops vstr rc1
set rc1 "team r 4 32 38;set r_covertops vstr rc2;echo ^7Axis ^7Covertops k43^0!; say_team ^0class: ^7Covertops with k43^0!"
set rc2 "team r 4 33 38;set r_covertops vstr rc3;echo ^7Axis ^7Covertops fg42^0!; say_team ^0class: ^7Covertops with fg42^0!"
set rc3 "team r 4 10 38;set r_covertops vstr rc1;echo ^7Axis ^7Covertops sten^0!; say_team ^0class: ^7Covertops with sten^0!"

/// Oczywiście skrypt można modyfikować.

//////// skrypt zmiany klasy

Jak używać skryptu? W grze po naciśnięciu BACKSPACE wybieramy drużynę. Następnie jednym z klawiszy (Insert, Delete, Home, End, Page UP, Page Down) wybieramy klasę. Przy czym:

Insert raz: eng + smg
Insert dwa: eng+rifla

Delete raz: covert + snajpa
Delete dwa: covert + fg42
Delete trzy: covert + sten

Home: Field
End: Med

Page Up raz: sold + Bazooka
Page Up dwa: sold + Mortar

Page up raz: sold + moblie mg42
Page up raz: sold + miotacz ognia
Page up raz: sold + smg

NADESŁANE

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group