">
Forum Clan "Bad Soldiers" Wolfenstein
Forum O Clanie "Bad Soldiers"/>
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skrypty wsumie one nie potrzebne ale Napisze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Clan "Bad Soldiers" Wolfenstein Strona Główna -> POmocniczek
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dizaster
Administrator



Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Czw 16:33, 23 Mar 2006    Temat postu: Skrypty wsumie one nie potrzebne ale Napisze

Hejka mam pare skryptów ściagnolem je ze strony bo sam ich nie uzywam ale je zamieszcze jakby komuś były potrzebne:





Podczas gry możemy wykorzystywać skrypty, aby uprościć niektóre funkcje. Tutaj klika skryptów używanych przez graczy:

Skrypt zmiany nicka

Tworzymy w katalogu etmain plik autoexec.cfg (patrz bindy voice chatu) i dopisujemy w nim linijkę:

exec nick.cfg

Teraz tworzymy plik nick.cfg, a w nim wpisujemy:

//////// skrypt zmiany nicka

bind "x" "vstr nicktoggle"
set nick1 "name ^2nick pierwszy ;set nicktoggle vstr nick2"
set nick2 "name ^3nick drugi ;set nicktoggle vstr nick1"
set nicktoggle "vstr nick1"

//////// skrypt zmiany nicka

Gdzie x to klawisz na którym będzie się zmieniać nick. Teraz po wejściu do gry możemy łatwo zmienić swój nick Smile

Skrypt zmiany klasy

We wspomnianym wcześniej pliku autoexec.cfg dopisujemy linijkę:

exec klasy.cfg

Teraz tworzymy plik klasy.cfg, a w nim wpisujemy:

//////// skrypt zmiany klasy

bind BACKSPACE "vstr select_team"

set allies_binds "bind PGUP vstr b_soldier1; bind PGDN vstr b_soldier2; bind HOME vstr b_medic; bind INS vstr b_enginer; bind END vstr b_fieldops; bind DEL vstr b_covertops"

set axis_binds "bind PGUP vstr r_soldier1; bind PGDN vstr r_soldier2; bind HOME vstr r_medic; bind INS vstr r_enginer; bind END vstr r_fieldops; bind DEL vstr r_covertops"

set select_team vstr allies
set allies "echo ^7Allies^0|^7team; vstr allies_binds; set select_team vstr axis"
set axis "echo ^7Axis^0|^7team; vstr axis_binds; set select_team vstr allies"

/// Allies Klasy

set b_soldier1 vstr bs1
set bs1 "team b 0 5 8;set b_soldier1 vstr bs2;echo ^7Allies Soldier bazooka; say_team ^0class: ^7Soldier with bazooka^0!"
set bs2 "team b 0 35 8;set b_soldier1 vstr bs1;echo ^7Allies Soldier mortar; say_team ^0class: ^7Soldier with mortar^0!" // na czerwono zaznaczyłem tekst, który będzie się pojawiać na chacie po wybraniu tej klasy. Na zielono, tekst który pokaże się na ekranie jako echo. W każdej klasie można te dwa teksty modyfikować.

set b_soldier2 vstr bs3
set bs3 "team b 0 31 8;set b_soldier2 vstr bs4;echo ^7Allies Soldier mg42; say_team ^0class: ^7Sol^7dier with mg42^0!"
set bs4 "team b 0 6 8;set b_soldier2 vstr bs5;echo ^7Allies Soldier miotacz; say_team ^0class: ^7Sol^7dier with miotacz ognia^0!"
set bs5 "team b 0 8 37;set b_soldier2 vstr bs3;echo ^7Allies Soldier thompson; say_team ^0class: ^7Sol^7dier with thompson^0!"

set b_medic "team b 1 8 37;echo ^7Allies Medic thompson; say_team ^0class: ^7Medic with thompson^0!"

set b_enginer vstr be1
set be1 "team b 2 8 37;set b_enginer vstr be2;echo ^7Allies Enginer thompson; say_team ^0class: ^7Enginer with thompson^0!"
set be2 "team b 2 24 37;set b_enginer vstr be1;echo ^7Allies Enginer garand; say_team ^0class: ^7Enginer with garand^0!"

set b_fieldops "team b 3 8 37;echo ^7Allies Fieldops thompson; say_team ^0class: ^7Fieldops with thompson^0!"

set b_covertops vstr bc1
set bc1 "team b 4 25 37;set b_covertops vstr bc2;echo ^7Allies Covertops m1s.garand; say_team ^0class: ^7Covertops with m1s garand^0!"
set bc2 "team b 4 33 37;set b_covertops vstr bc3;echo ^7Allies Covertops fg42; say_team ^0class: ^7Covertops with fg42^0!"
set bc3 "team b 4 10 37;set b_covertops vstr bc1;echo ^7Allies Covertops sten; say_team ^0class: ^7Covertops with sten^0!"

/// Axis Klasy

set r_soldier1 vstr rs1
set rs1 "team r 0 5 3;set r_soldier1 vstr rs2;echo ^7Axis ^7Soldier bazooka; say_team ^0class: ^7Soldier with bazooka^0!"
set rs2 "team r 0 35 3;set r_soldier1 vstr rs1;echo ^7Axis ^7Soldier mortar; say_team ^0class: ^7Soldier with mortar^0!"

set r_soldier2 vstr rs3
set rs3 "team r 0 31 3;set r_soldier2 vstr rs4;echo ^7Axis ^7Soldier mg42; say_team ^0class: ^7Sol^7dier mg42^0!"
set rs4 "team r 0 6 3;set r_soldier2 vstr rs5;echo ^7Axis ^7Soldier miotacz; say_team ^0class: ^7Sol^7dier miotacz ognia^0!"
set rs5 "team r 0 3 38;set r_soldier2 vstr rs3;echo ^7Axis ^7Soldier mp40; say_team ^0class: ^7Sol^7dier mp40^0!"

set r_medic "team r 1 3 38;echo ^7Axis ^7Medic mp40; say_team ^0class: ^7Medic with mp40^0!"

set r_enginer vstr re1
set re1 "team r 2 3 38;set r_enginer vstr re2;echo ^7Axis ^7Enginer mp40; say_team ^0class: ^7Enginer with mp40^0!"
set re2 "team r 2 23 38;set r_enginer vstr re1;echo ^7Axis ^7Enginer k43; say_team ^0class: ^7Enginer with k43^0!"

set r_fieldops "team r 3 3 38;echo ^7Axis ^7Fieldops mp40; say_team ^0class: ^7Fieldops with mp40^0!"

set r_covertops vstr rc1
set rc1 "team r 4 32 38;set r_covertops vstr rc2;echo ^7Axis ^7Covertops k43^0!; say_team ^0class: ^7Covertops with k43^0!"
set rc2 "team r 4 33 38;set r_covertops vstr rc3;echo ^7Axis ^7Covertops fg42^0!; say_team ^0class: ^7Covertops with fg42^0!"
set rc3 "team r 4 10 38;set r_covertops vstr rc1;echo ^7Axis ^7Covertops sten^0!; say_team ^0class: ^7Covertops with sten^0!"

/// Oczywiście skrypt można modyfikować.

//////// skrypt zmiany klasy

Jak używać skryptu? W grze po naciśnięciu BACKSPACE wybieramy drużynę. Następnie jednym z klawiszy (Insert, Delete, Home, End, Page UP, Page Down) wybieramy klasę. Przy czym:

Insert raz: eng + smg
Insert dwa: eng+rifla

Delete raz: covert + snajpa
Delete dwa: covert + fg42
Delete trzy: covert + sten

Home: Field
End: Med

Page Up raz: sold + Bazooka
Page Up dwa: sold + Mortar

Page up raz: sold + moblie mg42
Page up raz: sold + miotacz ognia
Page up raz: sold + smg

NADESŁANE


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Clan "Bad Soldiers" Wolfenstein Strona Główna -> POmocniczek Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin